طراحی سایت دندانپزشکی
نوشته شده توسط : جعفر

طراحی سایت دندان پزشکی به مثابه طراحی سایت پزشکی و مراکز طبی و درمانی بصورت تخصصی تر و کاربردی تر برای دندانپزشکان و لابراتورهای دندانپزشکی و ارایه دهندگان خدمات زیبایی و بهداران تجربی پیاده سازی و اجرا می شود.

اهمیت و لزوم طراحی سایت دندانپزشکی

معرفی دندانپزشک در اولویت اول کاری برای طراحی سایت دندانپزشکی است و برای اینکه تمام مردم با مجرب ترین و بهترین دندانپزشکان در ارتباط باشند لازم و ضروری به نظر می رسد.  اطراف خود را نگاه کنید، خیلی از افراد برای ترمیم و محافظت از دندان های خود به دنبال یک دندانپزشک حرفه ای و مجرب می گردند و قطعا یکی از عرصه های مهم برای جستجو چنین خدماتی اینترنت است. در حال حاضر حالت انتخاب پزشک از سسیتم سنتی و روش های مراجعات حضوری خارج شده است  و همه افراد به دنبال یک دندانپزشک خوب برای سرویس دندان های خود در فضای مجازی و اینترنت می گردند. از اینرو موثرترین و بهترین راه برای اینکه مردم به شما بعنوان یک دندانپزشک حرفه ای و مجرب سریعا دسترسی پیدا نموده و با شما آشنا شوند طراحی سایت دندانپزشکی است.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت دندانپزشکیهمچنین کلینیک های دندانپزشکی نیز برای نمایش و ارایه خدمات خود به عموم مردم و شناساندن پزشکان و برتری های خود نسبت به سایر درمانگاه ها و همچنین جذب بیماران جدید نیاز به طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی دارند.

خدمات و امکانات طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی وب سایت دندان پزشکی باید به شکلی حرفه ای پیاده سازی و راه اندازی گردد و کار با آن بایستی برای کاربران و مراجعان سایت ساده باشد و بازدید کنندگان به آسانی بتوانند به بخش های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

امکانات طراحی سایت دندانپزشکی:

1- طراحی صفحه رزومه برای ارایه سوابق علمی و تجربی، مدارک تحصیلی و سرتیفکت های دندان پزشک و یا تیم دندانپزشکان.

2- طراحی بخش خدمات که کلیه خدماتی در مطب یا کلینیک دندان پزشکی انجام می گیرد بطور مفصل در این بخش پیاده سازی می شود. خدماتی نظیر: عصب کشی، کشیدن دندان، ایمپلنت، ارتودنسی، دندان عقل و یا خدمات دندانپزشکی زیبایی مانند: سفید کردن دندان ها، اصلاح طرح لبخند، اصلاح شکل و فرم دندان ها، اصلاح لثه، بستن فواصل بین دندان ها و …

3- صفحه تماس با ما برای درج آدرس کلینیک و یا مطب و شماره های تماس و فرم آنلاین ارتباط با ما.

4- طراحی صفحه تعرفه که لیستی از هزینه های هر نوع درمان یا خدماتی که روی دندان ها و لثه ها صورت می گیرد. مانند ارتودنسی، جراحی های لثه، کشیدن دندان عقل و … درج می شود. این قسمت می تواند با پیش پرداخت های آنلاین نیز همراه باشد البته نه آنچنان که در طراحی سایت های فروشگاهی و خدماتی دیده می شود اما تعرفه های ارائه شده در این قسمت به مخاطبان کمک می کند تا بودجه و نوع خدمات خود را از قبل مشخص کنند.

ساخت سایت حرفه ای دنداپزشکی5- طراحی بخش مقالات و توضیحاتی جهت آشنایی عموم مردم با بیماری ها و نارسایی های فک و لثه و دندان و مطالبی در مورد روش های درمان، مقالات آموزشی در مورد مراقبت لثه و دندان، مقالات علمی در مورد انواع ارتودنسی ها، ایمپلینت، روش های علمی جدید در مورد ترمیم دندان ها و… این قسمت از سایت کمی شباهت به طراحی سایت های علمی نیز پیدا می کند.

6- طراحی صفحه ساعات کاری برای اعلام روزها و ساعت های حضور پزشک و یا پزشان در مطب یا درمانگاه.

7- طراحی سیستم رزوآسیون آنلاین به منظور تعیین وقت قبلی یا تغییر آن از طریق وب سایت و بدون نیاز به تماس تلفنی و مراجعه حضوری.

8- طراحی سیستم پیامک برای ارسال اس ام اس جهت اطلاعیه های مهم از طریق سایت برای بیماران.

9- گالری تصاویری به منظور نمایش تجهیزات و بخش های مختلف کلینیک دندانپزشکی.

10 – طراحی بخش اتصال سایت به شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، تلگرام، فیسبوک و …

توانایی های پیام آوا در طراحی سایت دندانپزشکی

سایت دندانپزشکی با رعایت کامل استاندارهای طراحی سایت در دنیا؛ رعایت اصول سئو و پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی وب سایت؛ طراحی سایت دندانپزشکی بصورت کاملا واکنشگرا که نسبت به صفحات نمایش موبایل و تبلت انعطاف پذیر باشد؛ بهره گیری از  متدهای روز دنیا در ساخت سایت کلینیک دندانپزشکی؛ معرفی و شناساندن سایت به موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل و بسیاری از مزایای  دیگر که در طراحی سایت دندانپزشکی شما انجام خواهد گرفت  از توانایی ها و مزایای طراحی اینگونه سایت ها توسط تیم زبده پیام آوا می باشد.

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر  روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت دندان پزشکی به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

 

 

 

نمونه های متعدد از پروژه طراحی وب سایت برای پزشکان و متخصصان دندانپزشکی توسط پیام آوا اجرا شده است که از جمله : طراحی سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر مهرداد، طراحی سایت مطب دندانپزشکی دکتر مازیار، طراحی سایت زیبایی دکتر علیرضا سودمند و ...پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.





:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: